- Life In General -

Kära vänner,
 
   Idag är jag lite trött. Jag ska nog vara mer korrekt. Jag är VÄLDIGT trött xD
Vädret har under säkert mer än tre dagar nu bara bestått av regn, åska, vind och en massa tornado alerts. Missförstå mig rätt, jag älskar ibland att ligga i en varm soffa och höra regndropparna smattra mot taket, men när det fortsätter i över 48 timmar i en amerikansk stat som kallas "the sunshine state" så börjar man faktiskt få lite nog när det dåliga vädret överskrider sin gräns!
 
   Anyway, jag har i alla fall haft lite tid att läsa, nämligen den andra boken i Hunger games-serien, Catching Fire. Har inte läst ut den än så avslöja inga smaskiga detaljer, jag vill gärna kunna komma på dem på egen hand ;)
 
   Idag skulle jag, syrran och mamma följa med vår amerikanska farmor Peggy och äta spaghetti dinner på en av hennes klubbar, men vi ställde in för att vi hade en del att göra, plus att vi ville att pappa skulle kunna följa med.
 
   Så nu är jag hemma och väntar på qatt få komma ut ur huset på en del ärenden. Planerar att sticka till Walmart (mataffär) och köpa en massa coola vykort, gissa till vilkaaaaaaaa? ;)
 
   Här kommer lite bilden från min trip så länge ;)
 
 
 
Det är extremt svårt att fota dem när dem uppträder, men gud vilken härlig show! The Lion King: The musical, Animal Kingdom, Orlando Florida. Photo by: Dag Öhrlund
Blev lite småkär i Donald...Animal Kingdom Orlando Florida. Photo by: Dag Öhrlund
Jag och min nya kompis posade på gatan på väg mot slottet ;) Magic Kingdom Orlando Florida. Photo by: Dag Öhrlund
Den fatastiska remaken av Dsineys Hitta Nemo; Finding Nemo the musical. Animal Kingdom Orlando Florida Photo by: Carina Cefa - Öhrlund
 
Min underbara middag på den vackra kinesiska restaurangen MING GRADEN. Orlando Florida. Photo by: Me.
Jag blev lite kär i en kompis på Rainforest café, Animal Kingdom, Orlando Florida. Photo by: Carina Cefa - Öhrlund
 
Sköt om er!
Kärlek och värme,
 
Joe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0