Interesting start...

  Ja mina vänner!

   Ovanligt nog har jag hunnit med mycket på bara tre dagar. Simturer i poolen varje morgon, middag hos vänner, inköp av nya inlines (hoppas att jag överlever tills jag kommer hem), en liten shopping-spree i favoritaffären KOHL'S och ett galet dansnummer på eftermiddagen idag i vardagsrummet.

   Livet leker och solen skiner för det mesta, vi har blivit stekta än så länge i cirka 30 grader varje dag och kvällarna är också härligt varma.

   Många härliga aktiviteter framöver dessutom. Imorgon bär det av till Orlando för Disneyland och Universal, sedan en trip till Broadway där vi ska titta på Grease, coola vintagebil-träffar och paddling. Spännande spännande...

Jag hoppas att ni alla har det awesome och kommentera gärna vad ni gör (det skulle vara trevligt att veta om ni har det fun!)

Kärlek och värme,


Josephine <3

Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=3mC2ixOAivA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0