Weird stuff...

Ja mina vänner, tänk vad livet bjuder på konstiga saker.
 
   Idag är det nämligen mardrömmar jag pratar om. Hallucinationer i sömnen som är extremt obehagliga och utesluter det mesta positiva i verkligheten.
 
   Vi har ett sovrum i vårt hus här som jag brukar tycka om att sova i, men i just detta är det som jag drömmer mest. Och det är oftast inte positiva saker heller.
 
   Jag kan vara rätt tuff på många plan, men när det gäller min sömn är jag extremt känslig. Jag avskyr att vakna upp från en mardröm. Nu kanske ni tänker "ska man inte bara vara glad för att man vaknar och slipper mardrömmen?" Jo, det ska man ju förstås, men jag vaknar och känner fortfarande obehaget. Det ligger som ett färskt pirr i magen.
 
   Så under två, tre nätter har jag nu råkat ut för detta. Jag älskar det sovrummet just för att det käns så tryggt och mysigt att sova där,  så jag tycker att det är väldigt synd att det ska behöva vara just det rummet som jag drömmer i. Borde kanske flytta tillbaka till det jag sov i från början?
 
   I alla fall, vädret är fortfarande lika dåligt här som igår. Och i förrgår. Och dagen innan dess. Jag börjar bli så trött på det nu! Jag kom hit för sol och värme och inte för oversvämningar och storm (trots att jag gillar när det blixtrar).
 
Så jag antar att det blir ännu en inomhusdag, men jag vill inte ens tänka på det!
 
Hoppas bara att solen tittar fram lite medan humöret fortfarande ligger i bra kurs ;)
 
Love and hugs,
 
Joe
 
Jag är en liten strandgalning ;D Ft. Myers Beach, Ft. Myers Florida. Photo by: Paul Morrison
Dreaming on the beach...Ft. Myers beach, Ft. Myers, Florida. Photo by: Paul Morrison
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0