The most beautiful time of the year...

Solen skiner in genom mitt fönster, jag kan inte sluta tänka...
  
   På sommaren. Den vackraste tiden på året. Då vi är fria. Då möjligheterna är oräkneliga och kärleken blommar upp efter inspiration från de vackra körsbärsträden som skiner upp från solen.
   Min kärlek till sommaren kanske beror allra mest på att jag är född under den, men är det inte mest underbart när den där härliga värmen fyller ens kropp och alla de där härliga stunderna känns som att de aldrig kommer att försvinna? Jag känner mig pigg, lycklig och taggad inför varje dag som kommer, för humöret byggs upp av det härliga vädret och allt fint som man tror sig väntar bakom hörnet. 
   Sommaren verkligen gör så att vi alla blomstrar, så mina kära vänner, njut av er sommar, den ska ge er en massa nytt och fint att tänka på...

Kärlek och värme (från solen)

Joe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0